viernes, 3 de octubre de 2014

PRESENTACIÓ ESTRUCTURADA

1- El meu nom és Natàlia Santasusna Campàs, tinc 36 anys, i dues filles de 5 i 7 anys. Vic a Calldetenes, un poble d' Osona, però vaig neixer a Sant Feliu Sasserra. Puc conectar-me un parell o tres de vespres quan tinc la familia dormint.

2- Sóc educadora social de formació. Durant 10 anys he treballat com a coordinadora de menajdors escolars com a ocupació princial, però des de fa un any faig de monitora/directora en una casa de colònies, a jornada completa completa....

3.- No he treballat mai en l'àmbit de l'educació formal, tot i que vaig estar en una UEC (unitat d'escolarització compartida) durant 1 any... i encara he d'averigüar que vam compartir amb el centre originari dels alumnes. Sempre he treballat en el lleure, els menjadors escolars, escola de natura, etc. Vaig decidir a estudiar psicopedagogia durant la segona maternitat.

4.-No tinc gaire experiència,la majoria és d'anar remenant i provant. fa anys vaig fer una assigantura de TIC a educació social... deu fer uns 15 anys :( i poc recordo.

5.- Sóc diplomada en educación social. Hi he fet formació sobre diferents àmbits del lleure educatiu (monitor/a, directora, monogràfics....)

6.- Aprendre a fer un blog seria un aprenentatge gran per mi! i un que pugui anar utilitzant... que no sigui sols un treball que duri uns mesos...

7.- Compromís i bona disposició

8.- Em comprometo a dedicar més temps, a obrir el campus sovint, i a aplicar el què aprengui!!

9.- El que més m'agrada de les TIC és que són un gran recurs educatiu el qual conec poquíssim, que em feia cert respecte posar-m'hi... ho he de confesar... per això anava deixant l'assigantura sense matricular...

10. Conèixer recursos TIC que facilitin l'aprenentatge de contingut i que pugui aplicar en algunes de les activitats que faig de colònies.

11. Ara he anat mirant-ho ….no recordó que vaig canviar a l’inici, però ara la faré més personal.









No hay comentarios:

Publicar un comentario